U heeft een klacht:

Klachtenregeling.

Een goede relatie tussen u en uw bedrijfsarts of verpleegkundige is belangrijk. Soms gebeuren er helaas dingen die de relatie verstoren. U bent ontevreden, u zit met een klacht.

Er samen uitkomen

We zullen altijd proberen er samen uit te komen. Probeer eerst samen met de bedrijfsarts/verpleegkundige het probleem te bespreken en op te lossen. Lukt dat niet, maak dan gebruik van het klachtenformulier.

Pro.Fit BV kent een getrapte klachtenregeling.

We hebben een interne klachtenfunctionaris, Marjolein Dullens-Vermeij. Marjolein neemt naar aanleiding van het klachtenformulier contact met u op om af te stemmen over de aanpak en oplossing. Mocht deze aanpak niet leiden tot een oplossing, dan hebben we ook aansluiting voor een externe klachtenfunctionaris bij DOKh

Mocht dit alles niet volstaan dan bestaat er na de klachtafhandeling via de externe klachtenfunctionaris de mogelijkheid om gebruik te maken van de geschillencommissie waarbij onze BIG-geregistreerde professionals zich hebben aangesloten.

Download HIER ons klachtenformulier